دانشجویان دانشکده ی داروسازی شهید صدوقی  یزد

دانشجویان دانشکده ی داروسازی شهید صدوقی یزد

اخبار، جزوات و منابع، رویدادها و ...
دانشجویان دانشکده ی داروسازی شهید صدوقی  یزد

دانشجویان دانشکده ی داروسازی شهید صدوقی یزد

اخبار، جزوات و منابع، رویدادها و ...

دانلود کتاب فیزیکال فارمسی مارتین : martin's physical pharmacy

جدید ترین ورژن های کتاب فیزیکال فارمسی مارتین و میتونین از اینجا دانلود کنین. 

دانلود ویرایش 6 : سال 2006  با حجم 69 مگابایت . 

martin physical pharmacy and pharmaceutical sciences 6th edition pdf

دانلود ویرایش 6 : نسخه ی ویرایشی نیم قرن!   با حجم 47  مگابایت


- به نظر میاد نسخه دوم از نظر چاپی با کیفیت تر باشه. 

- ویرایش 7 این کتاب سال 2017 اومده که فایلش رو توی اینترنت میتونین به صورت اسکن پیدا کنید. اما عجالتا فایل pdf ، با کیفیت و کم حجمش یافت نشد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohammadullahafghan یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 06:37

Thanks

Mohammadullahafghan یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 06:36

Thanks

الهه چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 22:14

سلام
من این دو فایل رو دانلود کردم ولی مسائل مارتین توی این کتاب نیست از کجا باید تهیش کنم ؟؟؟؟!
لطفا اگر اطلاع دارید بهم خبر بدید

فکر میکنم خیلی دیر شده باشه اگر هنوزم لازمش دارین یه پیام به ایمیل من بدین. ممنون
mona.gharabadiyan@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد